Son Dakika!

27.07.2013

2013 Yaz Plaj Elbiseleri

Bunu Paylaş :
Aslında yazıya "2013 Yaz | Plaj Elbiseleri" için başlamıştım ama olay bir an da "bir daha ki seneye kumaş alıp kendime dikeceğim plaj elbisesi örnekleri"ne döndü.

Ama siz yine de tatile çıkmadıysanız veya tatil alışverişine çıkacaksınız, buradaki görsellerden fikir edinebilirsiniz. Plajların vazgeçilmezi beyaz, bu sene de çok moda. Bavulunuza beyaz plaj elbisenizi atmayı unutmayın!



Uzun elbiseler, tercih ettiğiniz yer bir plaj dahi olsa çok şık duruyor. Özellikle siyah ya da beyaz renkte olanlarından mutlaka edinmelisiniz.




Neon renkler bu sene; aksesuarlarda, bikinilerde, günlük kıyafetlerde, neredeyse her yerde karşımıza çıktı bildiğiniz gibi. Bronz tende harika duruyor. Günlük sokak modasında olduğu gibi, plajda da neon renkler çok moda!



Bohem tarzı salaş elbiseler de bu yaz çok moda. Özellikle şile bezi, yaz aylarının gözdesi. Bu tarz elbiseleri de bikini veya mayolarınızın üzerine giyebilirsiniz.



Ve gelelim benim favorilerime! 
Dantel ve örme elbiseler! Bikinilerin üzerinde harika duruyor. Kendim dikeceğim falan dedim ama bunları bulduğum an dolabıma indireceğim. Bu tür elbiseler Penti, Kom, Ayyıldız gibi markalarda var. Harikalar değil mi? Bense bu sene tercihimi T-box'tan yaptım. Yukarıdaki V yakalı bol beyaz plaj elbisesine benziyor, fakat önü açık hali. Sizin tercihiniz hangi modelden yana oldu?

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT