Son Dakika!

20.03.2013

Kalem Etek Nasıl Giyilir?

Bunu Paylaş :
Kadınsak ve giyinmek gibi bir sorunumuz varsa başvurabileceğimiz yöntem ve kişilerin haddi hesabı olmayabiliyor bazen. Bazı kıyafetleri gereğinden fazla seviyoruz ancak neyle giyeceğimize bir türlü karar veremiyoruz. İşte böyle anlarda ne yapacağımı bazen ben de şaşırıyorum açıkçası. Ne giyeceğimi bilemeden bir şeyler satın almak da cesaretli olmamı gerektiriyor, yine de bu cesareti çoğu zaman bulamıyorum kendimde. 



Kalem Etek Nasıl Giyilir?
Dolabımda tam performansla kullanamadığım fazlasıyla kıyafet mevcut. Çok ama çok sevdiğim elbiselerimi sıklıkla giymek de ayrı bir sorunum sanırım. Şimdi hem sizlere hem de bana faydası olacağını düşündüğüm bir videoyu paylaşmak istiyorum. Biz kadınların çok ama çok sevdiği ancak bir türlü nasıl, ne şekilde, ne gibi aksesuarlarla giyeceğini bulmakta zorlandığı "Kalem Etek" trendini Ece Sükan'ın moda editörlüğünü yaptığı ve "Kalem Etek Giymenin Yolları" konulu videoyu izlemeden geçmeyin derim.

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT