Son Dakika!

19.03.2013

2013 ilkbahar yaz modası: seffaflık!

Bunu Paylaş :
Bundan önceki bir kaç yazımda sizlere 2013 ilkbahar yaz modası ile ilgili olarak aksesuar trendleri hakkında bazı ufak ipuçları vermiştim. Şimdi de yine aynı sezonun farklı bir trendi olan şeffaflıktan bahsetmek istiyorum. Bu yıl ağırlıklı olarak aksesuarlarda gözümüze çarpan şeffaf detaylar tahmin edeceğiniz üzere bunlarla sınırlı kalmıyor, kalmayacak da. Burberry, Valentino gibi dünya çapında ün yapmış markaların yeni sezonda koleksiyonlarında yer verdiği şeffaf trençkotlar, palerinler gibi tasarımlar da göze çarpan diğer önemli detaylar arasında yer alıyor.

Burberry 2013 İlkbahar/Yaz
Kıyafetlerde şeffaflık modası için podyumlarda materyal olarak kullanılan plastik ve perspeks de fazlasıyla işgal edici değere sahip. Aslına bakarsanız çok da yeni değil bu akım, son yıllarda bir hayli aşina olmaya başladık. Fakat ben bu sezon yani 2013 ilkbahar yaz sezonunda şeffaf trendin ağırlığını önceki yıllara oranla daha fazla koyacağına inanıyorum. Zaten son günlerde mağazaları kısa süreli de olsa gezdiyseniz yeni sezon ürünlerinde bir çok şeffaf detaya rastlayabilirsiniz.

Burberry 2013 İlkbahar/Yaz
Charlotte Ronson 2013 İlkbahar/Yaz
Stella McCartney 2013 İlkbahar/Yaz
Valentino 2013 İlkbahar/Yaz
Bunu Paylaş :

2 yorum:

  1. bu şeffaf çantalardan istiyorum ama şehirde kullanabilirmiyim bilmem ..Bershka'da vardı aslında hala varmı bakmak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de en son görmüştüm bershka'da. ama epey oldu bakalı. tekrar göz atmak lazım :)))

      Sil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT