Son Dakika!

20.03.2013

ilkbahar yaz koleksiyonu

Bunu Paylaş :
İlkbahara yani nevruz'a sadece bir gün kala moda dünyasındaki hareketliliği fark etmeyeniniz yoktur. Valla ne yalan söyleyeyim benim içim kıpır kıpır. Ilık bir bahar havası, sabah odama vuran günün ilk ışığı ve incecik kıyafetler. Düşünmek bile heyecan verici, değil mi?



Bugün blogum konusunda biraz çalışkan tarafım ön planda. Uyandığımdan beri takipçilerimle iletişim kurma, yeni bilgiler paylaşma çabasındayım. Sabah gözümü açtığımda doğalgazın yanmaması ancak içerinin yine de oldukça sıcak olması bana ilkbahar yaz sezonunun bugün itibariyle kapımızı çaldığını gösterdi.

Böyle olunca da gün boyu ilkbahar yaz koleksiyonları ile ilgili paylaşımlar yapmaya karar verdim. Arıyorum, tarıyorum ve beğendiğim ya da beğenmediğim ne varsa size yazmaya çalışıyorum. Tabi genel olarak çoğunu beğeniyorum. Beğenmediğim tek konu vardı o da bir kaç yazı önce bahsettiğim Brad Pitt ve Angelina Jolie'nin ürettiği ve adını "ROSE" koydukları şaraplardı.

Neyse, çenem düştü yine. Gelin isterseniz büyük moda sitelerinde konuşulan ilkbahar yaz koleksiyonlarına hep birlikte göz atalım...

Not: Sizlerle paylaştığım fotoğraflar Louis Vuitton 2013 İlkbahar Yaz Koleksiyonu'ndan aldığım fotoğraflar. Bu konuda üzerime gelmezseniz iyi olur, ilerleyen saatlerde eklemeler yapabilirim canlarım :)






Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT