Son Dakika!

24.03.2013

En yeni moda?

Bunu Paylaş :
Uzun zamandan beri sizlere en trend olan ne varsa aktarmaya çalıştım, bundan sonra da aktarmaya devam edeceğim elbet. Bu sefer "en yeni moda" başlığını atarak sizlere sayfamda neler yaptım, neler yazdım onlardan bahsetmek ve biraz da sohbet etmek istiyorum. Can sıkıntısından olabilir bu isteğim, hoş karşılayın canlarım...

Moda? Bana göre neyi ifade ediyor?
Aslına bakarsanız üzerine çok şey yazılabilir, çizilebilir. Ülkemizde moda dünyasında önemli gelişmeler olurken, benim gibilerinin bu konuda sessiz kalması beklenemez tabi. Yani bu aleme göz diktiyseniz mutlaka ama mutlaka bir blogunuz olmalı diye düşünüyorum. Kaldı ki zaten bir çok moda tutkunu kadın blog yazarlığı konusunda hayli yol kat etmiş durumda. Bundan sadece bir kaç yıl öncesine kadar daha blog kavramının dahi ne olduğunu bilmezken, bugün binlerce moda blogunun varlığından söz edebiliyoruz.

Benim hayatımın büyük bir bölümünü işgal eden bu sözcük, geniş bir yelpazede işlev görüyor sürekli olarak. Mesela sadece kıyafetlerle sınırlı kalmıyorum; ev - dekorasyon, mutfak dekorasyonu, banyo dekorasyonu, teknolojideki yeni trendler gibi daha sayamadığım onlarca konu var sıkı sıkıya takip ettiğim. Her türlü gelişmeden haberdar olmak aslında bana göre modayı takip etmek.

En yeni moda?
Bu soru işareti neyi ifade ediyor peki? En yeni dediğimizde neyin, neye ya da kime göre en yenisi? Birileri çıkıp eline almışken ipleri ve tüm dünyaya hükmedercesine ortalıkta dolanırken biz o kişi ya da kişilerin önümüze koyduklarını en yeni moda olarak tanımlayabilir miyiz? Ben tanımlayamıyorum... 

Bir kere özgün olmalı moda denilen şey, özgün ve işlevsel ve bir o kadar da kişisel. Şimdi düşünün, dünyada bu alemi yöneten kimler? Hep ünlüler, hep en üstteki kişiler. O ne giyse moda oluyor dediğimiz bir ünlü yok mu? Var, hem de sayısız...

İşte böyle bir durumda nasıl olur da modadan bahsedebiliriz? Bunu tartışmak istiyorum mesela sizlerle. Modaya sadece ünlüler mi yön verebiliyor? Bizim gibi sıradan insanlar da neden sokak modasının bu sezon ki adını koyamıyor? Bence biraz düşünmemiz ve üzerinde fazlasıyla tartışmamız gereken bir konu bu. 

Neyse, fazla uzatmaya gerek yok sanırım. İki soru takıldı kafama işte canlarım; birincisi, moda sizin için ne ifade ediyor? İkincisi de, en yeni modayı yaratan kimler? Bu iki soru hakkında görüşü olan varsa tartışsın benimle, bu gece birileriyle tartışasım var da :)
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT