Son Dakika!

18.03.2013

2013 İlkbahar Yaz Çanta Modelleri

Bunu Paylaş :

Yeni sezonun bahar ayları olabildiğince hızlı geliyor. İş güç filan derken oldukça hareketli geçen bir kış mevsiminin ardından biraz da dinlenmeye vakit bulmak gerekiyor gibi düşünüyorum. Mart ayının kendini yeni hissettirdiği şu günlerde yepyeni bir çanta koleksiyonu sahip olmak istiyorum dedim ve attım kendimi önce web mağazalarına sonra da sanaldan uzaklaşıp gerçek mağazalara. 

Bir de ne göreyim, en sevdiğim online sitelerden birinde resmen bayıldığım ünlü moda tasarımcılarının bu ilkbahar yaz sezonu için hazırladığı koleksiyonları buldum. Tote ve Clutch çanta modelleri de bunlardan birisi elbette. Kırmızıdan yeşile, mordan siyaha ve soft renklere kadar o kadar hoş tasarımlar var ki...






Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT