Son Dakika!

18.03.2013

Sophia Webster 2013 Topuklu Ayakkabıları

Bunu Paylaş :
Benim gibi çılgınca yaşamak amacına sahipseniz, siz de bir sırasışı topuklu ayakkabı meraklısısınız demektir. Son zamanlarda bir çok moda tasarımcısının el attığı bu alanda gerçekten de sıradışı ürünler görebiliyoruz. Şimdi sizlere Sophia Webster'in harika tasarımlarından kısaca bahsedeceğim.

2013 ilkbahar yaz sezonuna özel olarak hazırladığı koleksiyonla İngiliz tasarımcı ayakkabı benim gibi ayakkabı tutkunu kadınların kalbini yerinden söktü sanırım. Rengarenk, olabildiğince çılgın ve sıradışı olan bu ayakkabılar ile baharın tüm renklerini ayağına getirmenizin vakti geldi.


Bundan sadece iki yıl öncesine kadar dünyaca ünlü bir ayakkabı tasarımcısı olan Nicholas Kirkwood'un yanında asistan olarak çalışan Webster, tam da o yıllarda kendi markasını yaratmanın telaşı içindeydi. Ben bu haberi duyduğumda heyecanla bekliyordum yapabileceklerini, nihayet bugün sıradışı renkleri ayakkabılarına uygulayarak yepyeni bir bakış açısı yaratmayı başardı. Grafiksel desenlerin ağırlıkta olduğu, renklerin ve değişik topukların ön plana alındığı bu adeta kendine hayran kaldığım ayakkabılar tüm yaz boyunca bir çok özel davet ve gecelerde göreceğim türden. 

Bu konuda yazacaklarım bu kadar, paylaşmam gerekenler de bu kadar dolayısıyla. Resimlerin az olmasından şikayetçi olabilirsiniz ama kızmayın. Sizler için yepyeni bir adres vereceğim; oraya göz atın, ondan sonra bana hak vereceksiniz, orjinalliği bozmama açısından...


Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT