Son Dakika!

12.09.2013

Yeni Kalem Elbise Modelleri 2014

Bunu Paylaş :
Her ne kadar resmi bir görünüm kazandırsa da, ben yine de birçok davette rahatlıkla tercih edebileceğinizi düşünüyorum kalem elbiseleri. Yeni sezon kalem elbise modelleri hakkında trendleri takip edecek olursak, zaten daha çok renklerden tutun da tasarım ve desenlere kadar birçok kazanım var önümüzde. 


Ünlüler dünyası da son zamanlarda bir hayli ilgi gösteriyor kalem elbiselere. Ancak yine de çoğu zaman maksi elbiseler, seksapeller, miniler tercih ediliyor. Bir partide uygun bir kombinasyonla rahatlıkla kullanabilirsiniz. Büyük çantalar yerine küçük, zarif modelleri tercih ederseniz daha hoş bir görünüm sağlarsınız. Bir de vücut tipi ince olan kadınlara daha çok yakıştığını söyleyeceğim. Vücut hatlarınızı, tüm kıvrımlarınızı en iyi şekilde ortaya çıkaran bir elbise arıyorum diyorsanız, kalem elbiseler tam size göre!

Kalem elbise modelleri 2013 - 2014 sonbahar kış sezonunda koyu tonlarla karşımızda olacak. Sokak modasının da önemli bileşenlerinden biri olacak bu trend, bu yüzden her kadının dolabında bir tane kalem elbisesi olsun diyorum ve muhteşem arşivimi sunuyorum sizlere.

2013 - 2014 Yeni Kalem Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT