Son Dakika!

14.08.2013

Meryem Uzerli'nin Elbiseleri

Bunu Paylaş :
Bugün bir de yerli bir ünlünün hem sokak stilini hem de genel olarak giydiği kıyafetleri ele almak istedim. İşte böyle bir istekten sonra sonuç olarak Meryem Uzerli'nin sokak stili ve giydiği kıyafetler, elbiseler, aksesuarları karşımıza çıktı. 1983 yılının Ağustos ayında 4 çocuklu bir ailenin çocuğu olarak dünyaya gelen Meryem, dillere destan olacak elbiseleri de beni bayıltacak derecede güzeldi.

elbise

Mavi gözlü, çekici bir hanımın gardırobunda neler olabilir? Çok merak ediliyor aslında bu gibi detaylar. Ülkemize daha yeni alışıyor olmasına rağmen, onun sokakta giydikleri, kendine olan güveni ve zaman zaman da cesur tavırları herkesin dikkatini çekiyor. Son iki yılını Türkiye'de geçiren Meryem Uzerli, zaten kendini de burada çok iyi hissettiğini her fırsatta dile getiriyor. Birçok spor dalıyla da uğraşan ünlü oyuncu, en çok eskrim, badminton ve masa tenisinde usta olduğunu söylüyor.


Hala var mı bilmiyorum, Hürrem Sultan dizisiyle ün kazandıktan sonra hemen her yerde onun kıyafetlerinin, aksesuarlarının, saç boyalarının satıldığını ifade eden yazılar görüyorduk. Aslında bu muhteşem güzelliğinin içinde en çok dikkat çeken özelliği bana soracak olursanız saç rengiydi. Elbiseleri de en az saçları kadar muhteşemler zaten, konumuz da bu ne de olsa. Hadi başlayalım bakalım Meryem Uzerli'nin giydiği elbiseler ile ilgili konuşmaya.


Meryem Uzerli'nin Stili

Hayatı boyunca doğal olmayı sevmiş bir kadın. Katıldığı birçok davet ve etkinlikte, özellikle gece olanlarında oldukça şık ve sade kıyafetler giymeyi kendine huy edinmiş. Günlük yaşamında ise olabildiğince rahat olmanın yollarını arayan mavi gözlü bir güzel o. Daha çok rahat olduğu için spor ve basic tarzı giyiniyor günlük hayatında. Bazen sadece bir şapka, güneş gözlüğü, tişört, şort, ayağına ise flip flopları ile dışarıya dolaşmaya çıkıyor.


Meryem Uzerli, giydiği kıyafetlerle ve bu çekici tarzıyla ilgili olarak şunları söylüyor; "Kıyafetlerime aşırı önem vermiyorum ama dolabımda her tarza uygun bir şeyler var. Bol miktarda tişört, jean, özel ortamlar için elbiseler... En çok da minik şortlar... Nasıl hissedersem öyle giyiniyorum. Bazen insanlar bana bakıp, ‘Keşke Meryem bizim gibi güzel giyinse’ diye düşünüyor olabilirler. Ama bu benim ve o sabah nasıl uyanırsam öyle giyinirim. Mutlaka ‘Bu renk, şu renkle giyilir’, ‘Bununla şu iyi gider’ gibi şartlar ve kurallar koymuyorum. Sadece bu konuda değil, hayatımda da ne kendime ne de çevremdeki insanlara kural koyuyorum. İstanbul’a gelene kadar her mevsimde dört-beş ayakkabım olurdu. Buraya gelince o kadar güzel ayakkabılar görmeye başladım ki sayıları birazcık arttı. Günlük hayatımda spor ayakkabılar, Birkenstock gibi sağlıklı terlikler giymeyi tercih ediyorum. Topuklu ayakkabıları da İstanbul’a gelene kadar daha nadir giyerdim. Şimdi beğenmeye başladım."


İşte, benim gönlümü fetheden bu muhteşem stil ikonu, seksi mi seksi hanım hanımcık bir kadının gardırobunda bulunanlar.







Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT