Son Dakika!

5.08.2013

Dantel Elbise Kombini

Bunu Paylaş :
Geçtiğimiz yıldan bu yana podyumlarda, sokakta, iş yerimizde ve neredeyse hemen her yerde görmeye alıştığımız dantel elbiseler öyle görünüyor ki, uzun bir süre daha moda dünyasında en çok konuşulan trendler arasındaki yerini koruyacak gibi. Böyle olunca, ben de dantel elbiselere büyük önem veriyorum, hem etkileyicilik hem de rahatlık bakımından bu elbise benim için vazgeçilmez...

elbise modelleri
Dantel Elbise Kombini

Bu kombinde sadece bir elbisenin neler başarabileceğini görmenizi istedim ve bu yüzden sadece bir adet dantel elbise ile birbirinden farklı, şık ve etkileyici stiller oluşturabilmenin yollarını aradım, kendimce ortaya hoş olduğuna inandığım bir takım kombinler çıkarmayı başardım. Bazen bir gece elbisesi, bazen günlük elbise, bazen de konserde giyilebilecek çılgın bir kombin...

Gece dışarı çıkarken mutlaka yanınıza yaka kolye ve bunlara uyumlu şık, kısa bir ceketle birlikte kullanabileceğiniz gündüz kot ceket, rengarenk takılar, şapka ve uyumlu sandalet ile oldukça rahat ama daha da önemlisi şık bir görünüm elde edeceksiniz. Bugünlerin vazgeçilmez kısa botları, kısa deri ceketleri ile dantel elbiseniz akşam üzeri arkadaşlarınıza konsere gitmek için şimden favori parçanız olabilir, buna emin olabilirsiniz.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT