Son Dakika!

7.08.2013

Candice Swanepoel Sokak Stili​

Bunu Paylaş :
Evet, uzun bir aradan beri sizlerle birlikteyim. Yaz tatilini blog yazarak geçiren, sıkı bir moda takipçisi olarak aranızdayım da diyebilirim. Blogumda sürekli yeniliklerden bahsetmek beni mutlu ediyor. Özellikle ünlülerin giydiği kıyafetlerden, elbiselerden söz etmek gerçekten iyi geliyor bana. Bugün şöyle bir baktım da, şu ana dek ünlüler dünyasına fazla önem vermemişim gibi geldi. Bu yüzden oturup sizlere ünlülerin sokak stilleri hakkında bilgiler vermek istedim hemen. Bu hafta neredeyse 10 ünlünün sokakta giydiği kıyafetler hakkında paylaşımlarda bulunacağım, sonrasına bakarız. 


Candice Swanepoel, Lara Stone, Miranda Kerr, Alessandra Ambrossio, Doutzen Kroes gibi birbirinden ünlü ve güzel ismi bu hafta benim blogumda hep birlikte ağırlayacağız. İlk şanslı isim Candice Swanepoel. Ha, unutmadan şunu da aktarmak istiyorum; bu 10 isim dünyanın en pahalı süpermodelleri. Yani şöyle de diyebiliriz bu konuya; "DÜNYANIN EN PAHALI 10 MODELİ VE SOKAK STİLLERİ"


Candice Swanepoel ile başlamak istedim, onun sokakta giydiği elbiseler ve diğer kıyafetler gerçekten de tüm moda tutkunlarına örnek teşkil ediyor. Forbes'in bu yıl yayınladığı en pahalı süpermodeller listesinde ikinci kez yer alıyor kendisi. Güney Afrikalı olması da güzelliğinin kökenini ispatlıyor gibi. Podyumlarda fiziği ve etkileyici vücuduyla herkesi büyüleyen Victoria’s Secret'ın meleklerinden biri Candice Swanepoel. Sadece podyumlarda mı? Tabi ki hayır! Sokakta da en az podyumda olduğu kadar şık giyiniyor ünlü model. İşte bu yüzden, "DÜNYANIN EN PAHALI 10 MODELİ VE SOKAK STİLLERİ" listeme onu da ekledim. Her zaman çok şık, çok tarz bir görünüme sahip. Hele hele bu beyaz elbisesi ve altına giydiği ayakkabıyla tam anlamıyla bayıldımmmm...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT