Son Dakika!

29.07.2013

Yazlık Elbise Modelleri

Bunu Paylaş :
İlkbahardan bu yana elbise seçmekte sürekli sıkıntı yaşıyordum ve arkadaşlarımın da bu konuda büyük çaresizlikler içinde kaldığını görüyordum çoğu zaman. İşte bu yüzden oturup, internet başında boş boş dolanacağıma, hem kendime ve arkadaşlarıma hem de tanımadığım binlerce insana elbise modelleri ve abiyeler hakkında bilgiler sunmak istedim.

yazlik elbise

Yaz ayları elbise modelleri açısından oldukça önemlidir, çünkü neredeyse her yerde karşımıza çıkan bir tarzdır elbiseler. Ve o kadar çok alternatif renk, tasarım, desen, stil var ki bu parçalarda aklım hayalim almıyor. Bu kadar çok detayı nasıl olur da bir araya getirebilirler diye şaşırmadan da edemiyorum.

elbise

Olabildiğince şık ve güzel renkli olan yazlık elbise modelleri ile karşınıza çıkmayı amaçladım. Umarım, bunların hepsi için ayrı ayrı ağzınız açık kalır. Ötesi beni kurtarmaz. Tasarımcıların hakkını vermek açısından böyle konuşuyorum, umarım alınmazsınız. Gerçekten de ellerine, yüreklerine sağlık ki bu yaz elbise modelleri konusunda sıkıntı yaşamamıza izin vermediler. 

elbise modeli

Su yeşili renkli elbiseler benim favorim, ay bayılıyorum onlara ben yaa! Sonra turuncu tonları, çiçek desenli elbiseler ama açık tonlar üzerine işlemeli olanlar veee mini elbise modelleri. İşte benim bu yaz favorilerim bunlar. Peki sizin favoriniz hangisi?

yeni elbise

O kadar güzeller ki, şunlar bakın ablaları! Mavi elbise de yeni çekti dikkatimi, üzerindeki şapka kombinasyonu da gerçekten fevkaledenin fevki olmuş. Muhteşem elbiseler bunlar, mutlaka birine sahip olmalısınız hanımlar, benden söylemesi...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT