Son Dakika!

31.07.2013

Yazlık Elbise Kombinleri

Bunu Paylaş :
Bunları da ben seçtim kızlar. Malum, yazıyoruz da yazıyoruz. Yok şu renk olsun, yok şu detay olsun falan ama bir baktım kendimden bir şeyler katamamışım pek. Şimdi benim gözümden iki farklı elbise modeli iki farklı kombinle buluşuyor.


Sarı ve açık mavi, desenli elbiseleri yine en az kendileri kadar renkli olan topuklu ayakkabılarla buluşturdum. Hele açık mavi elbise var ya, onun kombini beni büyüledi resmen. Öyle bir ayakkabı, öyle bir elbise, öyle bir renk uyumu yok ya yok.



Neyse, daha fazla uzatmadan, bu yeni kombinim hakkında mutlaka yorum atın, düşüncelerinizi paylaşın. Sizlerin de tecrübelerinize ihtiyacım var elbette, her zaman da olacak zaten. Yazlık elbise kombini dediğin de böyle olur canım...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT