Son Dakika!

30.07.2013

GAP Elbise ve Etek Modelleri 2013

Bunu Paylaş :
GAP, 2013 yaz sezonunda da yine biz hanımlar için yaz mevsiminin en renkli, en iddialı etek ve elbise modellerini tasarlamış, böyle diyor arkadaşlar ve blogumun takipçileri.


Bu koleksiyon aslına bakarsanız benim pek ilgimi çekmedi ama arkadaşlar önermiş, bunu da ekleyebilirsin bloguna diye, ben de kıramadım, tamam dedim. Çünkü, o kadar renkli ve canlı bir koleksiyon değil, yani yaz sezonunun o kıpır kıpır havasını tasarımlarına taşıyamamış, biraz soluk, silik renkler var bu koleksiyonda. Bilmiyorum, benim ilgimi çekmedi, siz ne dersiniz?


Kısa kollu ve kolsuz elbise modelleri tamam yılın elbise trendleri arasında yer alıyor ama dediğim gibi tasarımlar ve renkler, koleksiyonu eksik bırakmış. Keşke daha hareketli, cıvıl cıvıl renkleri kullansalardı demeden geçemeyeceğim ne yazık ki...





Ha, o kadar da kötülemek istemiyorum. Zaten amacım da yerden yere vurmak değil bu koleksiyonu. Örneğin, mavi çizgili ve yeşil elbise ideal bir tercih olabilir GAP koleksiyonu arasında, bunu da ekleyeyim, sonra bana laf etmeyin...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT