Son Dakika!

24.04.2013

Kötü Ruh Filmi

Bunu Paylaş :
Kötü Ruh Filmi | Filmin afişinde "İzleyeceğiniz en kötü ruh filmi" yazıyor, ancak ne derece korkutucu olur bilemiyorum. Ben de henüz izlemedim ancak arkadaşlarım epey övdüler, korkmuşlar falan. Benim korku filmlerimden nefret ettiğimi de bildikleri halde önerip duruyorlar, ya arkadaş korku filmlerinden bir zevk almıyorum, bana kattığı hiç bir şey yok bu yüzden de izlemiyorum, zorla mı?

Neyse, çok da uzatmak istemiyorum aslında; sizi de sıkmadan filmin konusuna geçeyim. Kötü Ruh filmini izlemek isteyenler için filmin konusu, buyurun; Hayatı darmadağın olmuş genç yaşlarda bir kadın olan Mia, abisi ve onun kız arkadaşıyla çocukluk arkadaşlarının kendisine yardım ederek hep birlikte eskiden ailesinden kalmış olan bir kulübeye gitmelerini ister. Mia ve yanındakiler bu terk edilmiş sandıkları kulübeye vardıklarında kendilerinden önce birilerinin kulübe içine izinsiz olarak girdiklerini anlarlar.

Film tümüyle bunun üzerine kurulu, zaten korku filmlerinin genel çizgisi de bu şekilde değil mi? Toplumun geneline oranla aykırı bir yaşam tarzı olan bir grup genç, macera olsun diye illa girecek bir delik bulurlar ve sonrasında da başlar macera... Aman, ne macera ne macera...




Bunu Paylaş :

1 yorum:

  1. bu filmi dün blogumda tanıtmıştım; harika bir film değil ancak izlenebilir. sanırım kişinin korku filminden beklentisine göre değişen bir durum bu..
    benim yorumum : http://mmerwe.blogspot.com/2013/04/film-evil-dead-kotu-ruh.html

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT