Son Dakika!

23.03.2013

2013 Lc Waikiki Modelleri Yeni Sezonda Bizleri Bekliyor!

Bunu Paylaş :
Lc Waikiki mağazalarına online olarak bağlanmak istedim, bağlandım ve bir çok sezon sonu kampanyasının olduğunu gördüm, canlarımla hemen paylaşayım dedim. Kısaca yani yüzeysel olarak bu sezon Lc Waikiki modelleri ile ilgili ne gibi kampanyalar, indirimler, atıflar var gelin onlara değineyim...



Özellikle kendini benim gibi genç hissedenler için yeni sezon ayakkabılarda oldukça uygun fiyat ve ödeme seçenekleri mevcut imiş. 23 Nisan özel koleksiyonu ile çocuklarımız da unutulmamış. Bu konuda da markanın uzmanları ilkbahar yaz sezonu için en tatlı ürünleri bu koleksiyon için kombinlemişler. 

LC Waikiki 2013 ilkbahar yaz sezonunu açtı!
Kadın, erkek, genç kız, genç erkek ve çocuklar için yüzlerce yeni ürününün yer aldığı 2013 ilkbahar yaz koleksiyonunu tanıtan Lc Waikiki bu sezonda da "iyi giyinmek herkesin hakkı" diyerek en kaliteli ürünleri en uygun fiyata satan markalar arasında benim favori markam şekerlerim. Tişörtlerden pantollara, gömleklerden eteklere kadar yılın trendleri arasında gösterdiğim onca şeyi sadece Lc Waikiki mağazalarında görebiliriz.



Kaçan sezon için son fırsat!
Lc Waikiki kampanya üstüne kampanya ile birlikte yeni sezona merhaba dememizi sağlıyor. Sonbahar kış sezonunun kapanışı dolayısıyla "dış giyimde son fırsat" başlığı altında bir indirimi de manşet haberleri arasındaki yerini alıyor. Kaban ve Montlar 39,90 TL ve altı fiyatlarla Lc Waikiki mağazalarında...

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT