2014 Moda Elbise Modelleri ve Ayakkabı Modelleri

SİYAH DANTEL ELBİSE

1 11 20124Yorum Yapıldı





Asil renk siyah, romantik dantelle birleşince ortaya Nicole Scherzinger'in üzerinde ki gibi mükemmel bir görüntü ortaya çıkıyor ne dersiniz? üstelik bu güzel elbiseyi, sadeliği bozmadan muhteşem ayakkabıları, makyajı ve şık küpeleriyle tamamlamış... bayıldımmmm...













Bunu Facebook'ta Paylaş :

+ Yorum Yapıldı + 4 Yorum Yapıldı

1 Kasım 2012 09:14

özlemcım ıadeı zıyaret :)) tanıstıgımıza cok memnun oldum ayrıca 230. uyen ben oldum ne guzel...darısı basıma:)))

1 Kasım 2012 10:19

nicole szherzinger bir harika..
kadın gibi kadın
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

2 Kasım 2012 00:14

Hoşgeldin Serpil'cim çok mutlu oldum teşekkürler inşallah en yakın zamanda sen 500'lere ulaşırsın şekerim:))
Oguz bey yorumlarınızla beni desteklediğiniz için teşekkürler..

6 Aralık 2012 18:19

Transparan hem de dantel muhteşem ama keşke daha uzun olsaydı nicole xD

Yorum Gönder

 
Support : Cara Gampang | Creating Website | Johny Template | Mas Templatea | Pusat Promosi
Copyright © 2011. 2013 Abiye Elbise Modelleri ve Ayakkabı Modelleri - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger