Son Dakika!

18.03.2013

adidas Jeremy Scott İmzalı Kanatlı Ayakkabı Modelleri

Bunu Paylaş :
açıkçası bu modelleri ilk gördüğümde, "dostum, bu da ne böylee!" diyerek şaşkınlığımı gizleyememiştim. oldukça şık tasarımları olmasının yanı sıra, kanatlı denilen kısmının biraz abartılı olması beni bu üründen uzaklaştırmıştı. eminim, aranızda bu tasarım harikası ayakkabıları giyen ya da giymek isteyenleriniz vardır. benim tarzım değil, sizler için paylaşmak istedim.

adidas, adidas kanatlı ayakkabı, adidas spor ayakkabı

jeremy scott'ın adidas için bu yılın başlarında tasarladığı kanatlı spor ayakkabılar, geçtiğimiz sezonlarda fazlasıyla ses getirmiş, bunu sesi duyanlardan ve şaşkınlıkla karşılayanlardan biri de bendim. bu sezon da diğerlerine oranla bir fark ortaya koymak gerekirse, renk paletlerinin çok geniş bir yelpazede sunulması. adidas kanatlı ayakkabı modelleri sizler için farklı bir stil olabilir.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT