Son Dakika!

14.02.2013

SECRETAGE KAŞ-KİRPİK BAKIM SERUMU...

Bunu Paylaş :

                                                                       SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN....
Konuyla hiç alakası yok ama bugünün anlam ve önemi üzerine bir şey yazmadan başlamak olmazdı:))

Efendim uzun zamandır reklamlarını izlediğim hatta bir kaç forumda kullanıcı yorumlarını okuduğum SECRETAGE kaş-kirpik serumunu ve yanında sevgililer günü kampanyası için hazırlanmış göz kremi ikilisini almış bulunuyorum..
Hayırlı Uğurlu Olsun:))
Umarım İkbal Hanım'ın söylediği gibi en yakın zamanda güzel sonuçları alır ve sizlerle paylaşırım...

Resimlerde görünen ikinci kaş-kirpik serumu arkadaşımın yani önünüzde iki denek birden var:)) o sadece kirpiklerinde ben hem kirpik, hemde kaşlarım da kullanmayı düşünüyorum..




paket elime dün akşam üzeri ulaştı yani siparişi verdikten bir gün sonra elinizde..her iki ürünü de akşam ve bu sabah  denedim, göz kreminin yoğun yapısını beğendim, serumu da hem kaşlarıma uyguladım hemde kirpiklerime, jel kıvamında olması uygulamayı kolaylaştırıyor,kirpiklere sürerken fırçası da  büyük bir artı yani şimdilik benden geçer oy aldı bakalım sonuçları nasıl olacak?

Bunu Paylaş :

4 yorum:

  1. olumlu olursa mutlak bilgimiz olsun canım ben 1-2 firmanın denedim tırt çıktı malesef:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şekerim bende çok ürün denedim ama sonuç sıfır maalesef, umarım bundan güzel sonuçlar alırız...

      Sil
  2. hadi dene bakalım işe yararsa ben de alırım kirpik serumuna ihtiyacım var çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanıp, yorum yapıcam şekerim:)

      Sil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT