Son Dakika!

25.12.2012

ELF KAŞ KİTİ..

Bunu Paylaş :


Merhaba..haftanın ikinci günü ve ben işlerin yoğunluğundan fırsat bulup bir yazı yazamadım:)) ama aşağıdaki ürünün yazısını ısrarla bekleyen canım arkadaşım Kadriye'nin  baskısına daha fazla dayanamayarak araya sıkıştırıyorum..efendim beni tanıyanlar artık biliyor ki ben kaş özürlü birisiyim bu sebeple de en çok kullandığım makyaj malzemesi kesinlikle kaş ile ilgili ürünler oluyor tabi..kaş kalemleri,sabitleyici jeller,hatta kaş çıkarıcı ürünler vs. ama uzun zamandır denemek istediğim, bloglarda görünce bayıldığım  ama TR'de satışı olmayan bu ürünü nereden alırım diye soruştururken sağolsun canım arkadaşım İrem(AUDREYİN ŞEKERLERİ)beni DBMS KOZMETİK Derya ile tanıştırdı hemen siparişi geçtim ve ürünler bir gün sonra elimdeydi (Derya çok tatlı bir hatun,sanki kırk yıldır tanışıyormuşuz gibi bayıldım..üstelik paketin içinden çok cici iki hediye de çıktı Teşekkürler..) light benim için, medium  arkadaşım için görünüşte araların çok fazla ton farkı yok ama bakalım sürülünce durum ne olacak..

Nasıl kullanılacağı ile ilgili bir video da ekledim..İYİ SEYİRLER...










Bunu Paylaş :

2 yorum:

  1. Canım güle güle kullan bakalım nasıl olacak, beğenecekmisin bende çok merak ettim, teşekkür ederim canım, öpüyorum seni ve arkadaşını :)

    Sevgiler
    Dbms Kozmetik
    Derya

    YanıtlaSil
  2. Her şey için teşekkür ederim şekerim..bende öptüm görüşmek üzere:))

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT