Son Dakika!

20.10.2012

YENİ FLORMAR'LAR GELDİ..

Bunu Paylaş :
                     

                       Kargodan gelir gelmez hemen fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşmak istedim..


öncelikle ambalaj mükemmel bu kutuda bırakın herhangi bir şeyin kırılmasını kutuyu açarken bile zorlanıyorsunuz:))




Toplu gösterim; 5'li far paleti renkler tam istediğim gibi  mat ve kadife gibi uygulanışı da süper,fırça concealer fırçası geçen alışverişte aldığım contür fırçasından o kadar memnun kaldım ki sanırım bütün fırçalarım Flormar olucak,diğer yeni ürün ise uzun zamandır aklımda aslında oje kurutucu,biliyorsunuz en favori oje rengim kırmızı ama kırmızı oje'yi sürmekte kurumasını beklemekte sorun benim için:) bu ürünü kuaförümde görmüştüm gerçekten çok işe yarıyor tavsiye ederim..
Fotoğraftaki pembe oje ve makyaj çantası Flormar'ın hediyesi 


Flormar'a küçük bir sitem;Blogumda sizinle ilgili alışverişlerimi paylaşıyorum,hem Facebok'ta hem de Twıtter'da sürekli takipçinizim ama hala diğer blogger arkadaşlarıma yaptığınız gibi ne bir testır ne gönderiyorsunuz ne de yazılarımla ilgili bir Teşekkür yazısı bu sebeple size kırgınım aslında:(( Lütfen beni de elinizde ki bloggerlar listesine eklermisiniz..

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT