Son Dakika!

21.09.2012

''MAKYAJ BAZI NASIL YAPILIR''

Bunu Paylaş :
Merhabalar...
Şekerim bendeniz her gün işe giderken makyaj yapıyorum fakat sabah 7'de yapılan makyaj akşam 8'e kadar dayanmayı bırakın öğleni görmüyor desem yeridir:)) bu konuyla ilgili fondotenimi değiştirmekten tutunda Mac fix plus kullanmaya kadar her yolu denedim fakat şu yüz bazı denilen şeyi birkaç makyaj videosunda görmüş fakat bir türlü uygun ürünü bulup alamamıştım...''iyi ki de alamamışım'' neden derseniz Işınsu o kadar güzel bir makyaj bazı tarifi verdi ki bence hiçbir ürün onun yerini tutamayacak..
Londra'da bir Türk kızı Işınsu'nun tarifinde de kullanığı gibi  ANNYVET nemlendirici krem ve Aloe Vera gel'i karıştırarak harika bir ürün yaptım ve inanın çok memnunum şimdi güneş korumalı nemlendirici üzerine biraz makyaj bazı uygulayıp makyajımı ondan sonra yapıyorum ve eve gidene kadar makyajım  hala benimle hatta birazda mac fix takviyesi yapınca işten sonra yemeğe bile gidebilirsiniz. (ben denedim tavsiye ederim..)

***Önemli bir dipnot düşelim;benim Aloe Vera gel'imin içinde E vitamini takviyesi zaten var ve eczanelerde satılıyor fiyatı 22 TL şimdiden güle güle kullanın:)))







Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT