Son Dakika!

9.08.2012

''Yeni Gelenler''

Bunu Paylaş :

ANN YVETTE  ürünleriyle tanışmam sevdiğim bloglardan birinde görünce başladı; hatta çekilişlerine katıldım ama çekiliş sonucunu bekleyemeden Anneler günü kampanyasından yararlanıp bir set almış ve bu mükemmel ürünlere  hayranlığım böylece başlamıştı.Tesadüf o ki çekilişten de kazanan ben olunca elimde uzun bir süre yetecek ürün olmuştu bende arkadaşlarımla paylaşıp daha çok kişinin bu güzel ürünleri keşfetmesine vesile olmuştum.Şimdi bunları neden yazıyorum geçenlerde ANN YVETTE yine harika bir kampanya yaptı ''Köprüden Önce Son Çıkış'' kampanyası bende kaçırmadım tabii hemde iki set birden aldım ki göz kremi hediye geldi:))
Bu setin içinde en sevdiğim ürün inci tozu maskesi ve göz kremi diyebilirim çünki inanın çok pahalı diyebileceğiniz göz kremlerini kullanıp memnun kalmayan ben bu ürünün müptelası oldum.
*Az önce okuduklarınızın hepsi kendi yorumum ve ürünlerin hiçbirisi hediye değil yanlış anlaşılmalara meyil vermeyelim!!


Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT