Son Dakika!

3.07.2012

''KİTAP AŞIKLARI''

Bunu Paylaş :

Merhaba...bu sabah güzel bir keşifle başladım güne;Adı Öznur Doğan kendisine Twıtter'da rastladım konu kitap olunca hemen bloguna ışınladım,bundan sonrasını kendi ağzından dinleyin istiyorum o kadar güzel anlatmış ki kendini ben üzerine birşey yazmak istemedim...


Bana kalırsa 90′dan sonrası hatalı sürüm. Hatalı sürüm sezonunu yakaladığım için nasıl hissetmeliyim bilemiyorum. 91 yılının Ekim ayında postmatüre olarak doğduğumda her şey güzel görünüyordu.
Zamanla zamana, değişme ve kendime inandım. On numara terazi burcu olarak hayatıma devam etmeye başladım. İstanbul Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümünde vakit geçiriyorum.
Dünyanın herhangi bir yerinde kahve, kitap ve sevdiğim insanlar varsa orası benim ömür boyu yaşayabileceğim bir yerdir. Yani dünyanın pek çok yeri bana hitap ediyor diyebiliriz.
Yazıyorum çünkü söyleyeceklerim var. Yazıyorum çünkü parmaklarımın hareketini seviyorum. Yazıyorum çünkü bir şeyler paylaşabileceğimizi biliyorum.

yeni kitaplar keşfetmek,okuduğunuz kitaplar hakkında konuşmak yada sadece sohbet etmek için bile mutlaka uğramalısınız....



Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT