Son Dakika!

12.06.2012

''YENİLER''

Bunu Paylaş :
Nihayet beklenen kargolar geldi ilki sevgili blogger arkadaşımın tavsiyesi üzerine çok ta merak ederek aldığım makyaj sabitleyici ürünle ilgili yazısı için tık

SKINDINAVIA 10 years younger...
''Ürün makyaj yapılan bölgeyi nemlendirerek sağlıklı,canlı ve parlak olmasını sağlar ve dış elementlere karşı korur.''
''makyajı yerinde tutarak çizgilerin oluşumunu engeller ve parlamadan mükemmel bir aydınlık verir.''


ürünü www.hepsikampanyada.com dan aldım tavsiye ederim...
Bunu Paylaş :

5 yorum:

  1. kuzum kullan bakalım hakıkaten faydalı bısı ıse alalım bız de :))

    YanıtlaSil
  2. ben bu ürün ile ilgili çok kararsızım okuduğum bazı bloglar çok iyi, bazıları ise çok kötü olduğunu yazıyor. ortası yok, anlamadım. senin görüşünü bekliyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahayyy sanırım ben hep olumlu olanlara denk geldim... neyse en yakın zamanda kullanıp görücez:))

      Sil
  3. Şu fotoları düzgün çekseniz...

    YanıtlaSil
  4. bu benım ıkıncı skindinavia'm :) ınsallah sen de memnun kalırsın canım ya sıcak ve nemlı havaların kurtarıcısı

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT