Son Dakika!

23.03.2013

Selena Gomez “Justin Bieber’ı Ağlattım”

Bunu Paylaş :
Selena Gomez 18 Mart Pazartesi günü, David Letterman’in sunuculuğunu yaptığı The Late Show’a konuk oldu. Selena Gomez eski erkek arkadaşı Justin Bieber hakkında anlattıklarıyla şaşırttı. Gomez onu ağlattığını söyledi.




David: ”En son buraya Justin Bieber ile birlikte geldiniz ama artık beraber değilsiniz.”
Selena: “Evet, yalnızım ve çok iyiyim!”
David: “O programında Justin ile epey sohbet ettik, o bir şey söyledi ve ben bir şey söyledim, sonra o bir şey söyledi ve ben bir şey daha söyledim ve o ağladı.” (şakayla karışık söylüyor.)
Selena: ”Demek ki ikimiz de ağlatmışız.” diyerek kahkahayla cevap verdi.



Canım hep erkekler mi ağlatacak bizi? Bir kere de onlar ağlasınlar yani ne var? Oh iyi olmuş :) Ama sevenler ayrılmasın be şekerim.
Bunu Paylaş :

1 yorum:

  1. şu anda sanırım pll deki alisonla beraber justin. ben de bi yerde denk geldim =P

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT