Son Dakika!

10.12.2012

KISA SAÇ MODASI...

Bunu Paylaş :


Hafta içi hangi akşamdı hatırlamıyorum ama Charlize Theron'la  Johnny Deep'in filmini seyrediyordum hatırlarsınız adı  ''Astronot'un Karısı''  filmde Charlize yine muhteşem tabi ki ama bu sefer kısacık saçlarıyla bambaşka bir havası var. Kısa saç bir kadına bu kadar yakışabilir dedim kendi kendime sonra, acaba kısa saç herkese yakışır mı? kimler kısa saçlı olmalı? boyun güzelliği ne kadar önemli kısa saç için (bunu özellikle yazdım çünki Charlize'in harika incecik bir boynu var!! dikkat etmemek mümkün değil:))
Tabii bir de erkeklerin kısa saç hakkında düşündükleri var; ünlü ilişki gurusu  Matt Titus ''Kadınlarda erkekleri etkileyen üç önemli unsur vardır, güzel bir vücut, uzun bakımlı saçlar ve dolgun dudaklar. İşin üçte birini denklemden çıkarmak  Bay Doğru'yu bulmanıza yardım etmeyecek'' demiş.Siz ne dersiniz kısa saç modasına uyup radikal bir değişiklik yapmak mı? yoksa hiç riske girmeden uzun saçlarımızda ufak değişikler yapmak mı?

















Bunu Paylaş :

2 yorum:

  1. Benim saçımda paylaştığın foroğraflardaki gibi kısacık.Boynum da uzun :) Ben kendime yakıştırıyorum etrafımdaki çoğu insan da yakıştırıyor açıkcası.Aklında kalmasın bence deneyebilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar yakışacağını bilsem hiç düşünmem zaten:)))sende güle güle kullan şekerim...

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT