Son Dakika!

28.11.2012

DEKORASYON'DA RENKLER..

Bunu Paylaş :


Uzun zamandır dekorasyon'la ilgili yazılara ara vermişim ama  ferah, iç açıcı, yaşayan bir kaç salon dekorasyonu ile bu arayı bir nebze kapatalım..çoğunuz biliyorsunuz artık, Kahverengi benim rengim değil, bu renkte hiçbir kıyafetim olmadığı gibi evde de bu rengin kullanılmasından hoşlanmıyorum..
Hatta yeri gelmişken söyleyeyim Berna Laçin'in deterjan reklamında giydiği kahverengi gömlek-etek gibi bir kombini var ya !! aman ALLAH'ım o nasıl bir şey öyle ne kadar yaşlı göstermiş, ne kadar itici duruyor,reklam her çıktığında sabah ilk işim Berna hanım'a bir twet! atayım da şu reklamı yayından kaldırsın, hatta bir daha o renk hiç bir şey giymesin diyorum kendi kendime:))
Bir dergide okumuştum Rahmetli Vehbi Koç'u ziyarete birisi geliyor kapıdan içeri almadan önce soruyor nasıl birisi,ne giymiş diye ''Kahverengi takım elbise'' cevabını alınca ''benim kahverengi giyen bir adamla işim olmaz, bir beyefendi asla kahverengi takım elbise giymez'' deyip görüşmeyi kabul etmiyor.Demek sadece ben  kahverengi düşmanı değilmişim..
Dikkat ederseniz artık ev dekorasyonlarında bile bu renkten kurtulmaya başladık..































     
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT