Son Dakika!

5.09.2012

''Mutlaka Okumalısınız''

Bunu Paylaş :















Tatile giderken yanıma bir sürü kitap alırım en iyi kitap okuma zamanı kesinlikle tatillerdir benim için,bu sene uzun zamandır almak istediğim birkaç kitap vardı ama bir fırsatını bulup alamamıştım,tam tatile çıkmaya iki gün kalmıştı ki istediğim kitaplarla ilgili bir kampanya buldum hem de yazarından imzalı:)) hiç vakit kaybetmeden sipariş verdim ve harika bir organizasyonla kitaplarım tatilde yanımdaydı..
        Tayfun Şahin'i uzun zamandır sosyal medyada takip ediyordum ama ne yazık ki kitaplarını okuma fırsatını bulamamıştım, yazarın tavsiyesi üzerine HAZEL ve MEHDİ kitaplarıyla başladım ve bir solukta bitirdim,aslında çok yavaş okudum hani derler ya sindire sindire,hatta bazı bölümler o kadar hoşuma gitti ki tekrar tekrar dönüp okumak aklıma kazımak istedim AŞK'ı o kadar sade,o kadar yalın bir dille anlatmış ki yazar Türk filmi tadında başlayıp hollywood tarzında devam eden bir entrika,aksiyon,komedi filmi gibi ama iddia ediyorum sonunu asla tahmin edemezsiniz!!























Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT