Son Dakika!

5.09.2012

''Antre ve Giriş Dekorasyonu''

Bunu Paylaş :

İşim dolayısıyla mı bilemiyorum dekorasyonla ilgili her şey ilgimi çekiyor, kendimi kaybediyorum resmen hemen notlar almaya,bir yerlere kaydetmeye başlıyorum,hatta yapılabilir olanları kendi evimde uygulamaya çalışıyorum:))
 Biliyorsunuz evimi yeni değiştirdim dolayısıyla her şey çok net oturmadı aşağıda benim evin giriş bölümünü görüyorsunuz çok hoş bir girişim var öncelikle dar antre'den sonra böyle ferah bir antre'ye sahip olmak çok güzel şimdilik dekorasyonum bu kadar bir portmanto,üzerinde hatırası olan yapma bir çiçek hemen yanında canım kardeşimin doğum günü hediyesi  ''Yılın En İyi Ablası'' OSCAR heykelciği, eşimin Rusya ziyaretinden hatıra Matruşkalar,mavi-beyaz çini desenli seramik süs eşyası var, ama sanki oraya renkli minderler koysam biraz renklendirsem iyi olur diye düşünüyorum!! bu arada harika bir boy aynam  var antrede onun fotoğrafını da çekerim bir ara:))


















Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT