Son Dakika!

29.08.2013

Ivana Sert'in Elbise ve Kıyafet Tasarımları

Bunu Paylaş :
Ülkemizin ünlü moda tasarımcılarından biri olan Ivana Sert, son zamanlarda tasarımlarıyla dikkat çekmeye devam ediyor. 2013 yaz sezonunun en gözde renklerini birleştirmeyi başardığı yaz sezonu koleksiyonunda birbirinden güzel parçalar var canlarım. Özellikle elbiselerini ben çok beğendim. 

ivana sert elbise

Bu yazın trendlerinden olan capcanlı renkleri, fırfır detayını, kloş etekli deri ve bandaj stilde uyguladığı elbiseleri beni büyüledi resmen. O yüzden oturup hemen sizlere bu Ivana Sert'in 2013 yaz sezonuna özel hazırladığı elbise ve kıyafet tasarımlarından bazılarını paylaşayım dedim. Bakalım siz beğenecek misiniz?

ivana sert

Modellik kariyerine başlamadan önce 16 yaşına kadar piyano ve bale eğitimi alan ünlü moda tasarımcısı Ivana Sert, uzun yıllar yaşadığı şehir olan Belgrad'ta düzenlenen bir güzellik yarışmasında aldığı birincilik ödülünden sonra moda kariyerindeki basamakları hızla adımlamış. 


Bugüne kadar bir çok programda yer aldı. En son katıldığı "Bugün ne giysem?" adlı televizyon programında geçirdiği rahatsızlık nedeniyle programa veda etmek zorunda kaldı. Üzücü bir haber olsa da, bugün hala moda dünyasında üretenler arasında yer alıyor ve benim ülkemizde yakından takip ettiğim nadir isimlerden biridir. 


Etek kısmı fırfırlı olan mini siyah elbisesini ben çok beğendim. Biliyorsunuz bu sene fırfırlar fazlasıyla önde tutuluyor. Burada size geçtiğimiz haftalarda paylaştığım "Fırfırlı Elbise Modelleri" başlıklı postumu okumanızı tavsiye edebilirim, oldukça güzel fırfır detaylı elbiseler yer alıyor, bunlar bana yetmez derseniz mutlaka göz atın derim.


Sadece elbiseler değil, tüm kıyafetlerde farklı bir özgürlüğü içinde barındırıyor. Koleksiyonun en önemli özelliği belki de hareketi ve özgürlüğü kovalayan bir rüzgarın peşinden savrulan canlı renkler oluşturuyor. Tek omuz puantiyeli mini elbisesi de giymeye değer diye düşünüyorum, unutmadan aktarmış olayım.

Ivana Sert'in bu harika tasarımlarından sonra sizlere göz atabileceğiniz güzel bir yazı daha okumanızı tavsiye edeceğim. Bugünlerde çok konuşulan bir organizasyon var, biliyorsunuz. MTV Müzik Ödülleri! İşte sizler için geçtiğimiz gün MTV Müzik Ödülleri Kırmızı Halı üzerinde giyilen elbiseleri yazmıştım. Günün rüküşünü bile seçmiştim. Keyifli bir paylaşım oldu, mutlaka göz gezdirin derim.
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT