Son Dakika!

9.09.2013

Joanne Froggatt Kırmızı Topshop Elbisesi

Bunu Paylaş :
Bir sarışına ancak bu kadar yakışır kırmızı elbise diyorum ve Joanne Froggatt'ın giydiği bu harika elbiseyi sizlerle paylaşıyorum.

Biliyorsunuz şu sıralar festivaller hızla devam ediyor. Ünlüler de en şık elbiseleriyle bu festivallerde boy gösteriyor. 

Bunlardan biri de Joanne Froggatt oldu. Belinde kemer olan bu çok şık mini kırmızı Topshop elbisesiyle beni resmen büyüledi. 

Ayakkabı da çok şık olmuş, zaten yüzündeki bu taze gülümseme de şıklığını tamamlayan en önemli detay. Gerisini tartışmaya gerek yok sanırım.

Ben çok beğendim Joanne Froggatt'ın Topshop imzalı bu kırmızı elbisesini. 

Sonbahar yaklaşırken böyle cesur davranması, yaz trendlerinden olan kırmızıyı tercih etmesi de ayrı bir konu.

Siz ne dersiniz? Bence gayet iyi olmuş, yerinde bir tercih! Kırmızı halıya kırmızı yakışır diyen biri ünlü daha oldu bu sayede. Bakalım, sırada kimler var...?

Ünlülerin Giydiği Elbiseler hakkında daha fazla sonuç görmek için hemen tıklayın!
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT