Son Dakika!

19.09.2013

2014 Sonbahar Siyah Kıyafet Kombinleri

Bunu Paylaş :
Bana siyahın çekici olmadığını söyleyecek biri var mı aranızda? Yoktur sanırım. Ben de fazlasıyla çekici buluyorum ve bu sonbaharda elbise ve kıyafetlerimizi saracak olmasına da çok seviniyorum. İşte bir kadın için "güç simgesi" olan siyah rengin, bu sezon neler yarattığına hep birlikte tanık oluyoruz ve 2014 sonbahar kış sezonundan harika siyah elbise ve kıyafet kombinleriyle resmen büyüleniyoruz.


Siyah rengi kombinlemeyi seven kadınlar için bir de elbise kombinlerinde siyahın nasıl olması gerektiğine göz atmalarını istiyorum. Siyahı seven kadınların özgüvenlerinin de yüksek olduğunu okumuştum bir zamanlar, bence mantıklı! İşte, siyah elbise kombinlerinizi bu sonbaharda daha şık göstermeniz için sizlere örnek olacak bazı kombinler...

Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT