Son Dakika!

29.07.2013

Sokağın Elbise Trendlerini Konuşacağız

Bunu Paylaş :
Çok yakında sokak modasının sadece elbise, etek ve abiye trendleri hakkında fikirlerini almak için yakın çevremden kişiler ve bazı blog yazarlarıyla röportajlar yapmayı planlıyorum. Bilmiyorum nasıl bir sonuç çıkar ortaya ama şimdiden heyecanlanıyorum. Ne de olsa sayfamda benim görüşlerimden başka, diğer birçok insanın da elbise trendleriyle alakalı fikir ve görüşleri yayınlanacak.

Bu konuda sanırım en büyük desteği de ablamdan alacağım, onun moda zevkine fazlasıyla güveniyorum. Eminim hem benim için, hem sayfam için hem de sizler için çok önemli bilgiler verecek ve çok şık kombinler yaratacaktır. 

elbise

Bundan sonra elbise modelleri ile ilgili blog yazmayı da böylece daha keyifli bir uğraş haline getirmiş olacağım. Bakalım bu yeni atılımım neler getirecek? Siz de bu sayfada kendi trendinizin yer almasını istiyorsanız, yorum olarak benimle iletişime geçebilirsiniz, hep birlikte bu yılın abiye, elbise ve etek trendlerini konuşalım, ne dersiniz?
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT