Son Dakika!

30.10.2012

PUNCH NAKIŞI

Bunu Paylaş :

Merhaba...
Uzun zamandır ısrarla benden fotoğraf bekleyen arkadaşlarımdan özür dileyerek Punch Nakışı Kırlentimin resimlerini yayınlıyorum umarım beklediğinize değmiştir:))) diğer eşi kasnakta işlenmeyi bekliyor, vakit buldukça elime alıyorum ama uzun zaman alabilir (çünkiii biliyorsunuz örgü sezonu açıldı ve benim sırada bekleyen bir sürü siparişim var:)) şimdilik bununla yetinelim...

                      Bu arada Punch Nakışı nedir? nasıl yapılır? soruları için okumaya devam edin...




Punch Nakışı, kumaş üzerine 3 boyut etkisi yaratan bir nakış tekniğidir.Özel iğnesi ile yapılan bu nakış sayesinde,kumaşların üzerinde doku etkisi oluşturur.Renk tonlamaları, nerdeyse yapğlıboyadaki kadar özgürce ve karmaşık yapıdadır.Bu teknik kumaşın ters yüzü üzerine özel iğne ile nakış motifinin işlenmesi ve kumaşın ön yüzünde modelin kabartılı şekilde meydana gelmesini sağlar.
Kullanılan iğne ve nasıl yapıldığı ile ilgili video ile başbaşa bırakıyorum sizi ve kolay gelsin diyorum:)))




Bunu Paylaş :

2 yorum:

  1. kumaş nasıl olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger temiz guzel islerseniz kumas fark etmez kasnakta her kumasta isleyebilirsiniz kalin olmamak sartiyla..

      Sil

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT